Black Friday FAQ

Heb je een vraag over onze uitverkoop? Onze team staat klaar.

Waarom werkt mijn kortingscode niet met mijn Black Friday-bestelling?
Met onze Black Friday-aanbieding betaal je al een zo scherp mogelijke prijs voor alle Simba producten. Het is dus niet mogelijk om een andere promotiecode te gebruiken in dezelfde winkelwagen. Voeg je gewenste artikel(en) toe aan jouw winkelwagen en de Black Friday korting zal automatisch worden toegepast. Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen of promotiecodes.
Hoe werkt het 100 nachten proefslapen?
De proeftijd van 100 dagen geldt voor ons Simba Hybrid®-matras. Dit betekent eenvoudig gezegd dat je het binnen 100 dagen na bezorging om welke reden dan ook terug kunt zenden. We willen graag dat je een perfecte nachtrust hebt, dus je hoeft het matras niet in de plastic hoes of iets dergelijks te laten.

Hoewel we geen proefperiode bieden voor andere producten (beddengoed, kussens, dekbedden, bedbodems enz.), blijven jouw wettelijke rechten onverminderd van kracht. Dit betekent dat je alsnog 14 dagen de tijd hebt om van gedachten te veranderen en deze producten te retourneren. We vragen echter dat ze niet zijn gebruikt (we kunnen om foto's vragen) en zijn verpakt in hun originele of geschikte alternatieve verpakking.

Als je een Simba product wilt retourneren, neem dan contact met ons op en wij zullen het ophalen en de terugbetaling regelen.
Kan ik een bezorgtijd en -datum kiezen?
Absoluut. Bestel zoals gewoonlijk en de door u gekozen vervoerder zal u contacteren om een gewenste leveringsdatum af te spreken afhankelijk van de beschikbaarheid.

Ga je verhuizen of ga je op vakantie? Geen probleem. Als je graag wilt dat we je bestelling langer dan 30 dagen bewaren neem dan na het plaatsen van je bestelling direct contact met ons op via live chat. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen van ons, neem dan direct contact op met de door u gekozen vervoerder.

Vanwege de toegenomen vraag tijdens Black Friday kan de levering van jouw bestelling tot 14 dagen duren.
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Om het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken, bieden we verschillende betaalmethodes aan. Je kunt bij Simba met iDeal, PayPal of creditcard betalen. Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: in drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder rente of extra kosten. Houd er rekening mee dat bij een telefonische bestelling betaling met een kaart de enige mogelijke betaalmethode is.
Kan je mijn oude matras wegnemen?
Als je een Simba matras bestelt, kun je aangeven of je je oude matras aan ons wilt overhandigen. PostNL komt na de levering van je nieuwe matras, nog eens terug om je oude matras op te halen. De bezorger zal - uit hygiënisch oogpunt - een hoes om je oude matras(sen) doen. Onderdelen van je oude bed (zoals lattenbodems) kun je helaas niet meegeven. De matrassen worden gedoneerd aan een goed doel of gerecycled. We kunnen de inname dus niet terugdraaien.

Betaal met iDEAL, creditcard, PayPal of betaal in termijnen tegen 0% rente.