Leveringsinformatie

 Onze Simba matrassen worden op diverse plekken door heel Europa geproduceerd. Zo werken wij met trots samen met één van de meest prestigieuze matras fabrikanten ter wereld in Polen, terwijl bijvoorbeeld onze pocketvering wordt geproduceerd in de Verenigd Koninkrijk.

De verzending is geheel gratis in Nederland en België. Na het plaatsen van jouw bestelling, zal je altijd een e-mail ontvangen omtrent de levering en een track-and-trace-code om jouw bestelling te volgen. Handig om te weten is dat Simba in een doos van 1mx0.5mx0.5m tot aan jouw deur zal worden geleverd. Hierdoor is het matras makkelijker te vervoeren binnenshuis en hoef je hem alleen nog maar uit te pakken. Het matras heeft drie tot vijf uur nodig om aan zijn nieuwe omgeving te wennen, dus vanaf de eerste nacht kun je al op Simba slapen!

UPS standaard levering

Met UPS bieden wij standaard gratis 24-uurs levering aan van maandag tot vrijdag. Op werkdagen vóór 12.00 ’s middags besteld, betekent dus dat je Simba de eerstvolgende werkdag al thuis kunt verwachten. Plaats je jouw bestelling na 12.00 uur? Dan wordt het matras binnen 48 uur geleverd. Wil je een andere bezorgdag, geef dit dan z.s.m door aan een van onze klantenservice medewerkers.

Let erop dat UPS altijd bezorgd tussen 09.00-12.00 en je de dag van levering zelf kunt wijzigen ná de eerste bezorgpoging. Dit kun je doen via jouw persoonlijke track-and-trace-code. Daarnaast levert UPS het pakket tot aan de begane grond.  

PostNL premium levering

Met Post NL bieden wij 24-uurs twee-mans-levering aan van maandag tot zaterdag. Als jouw bestelling door ons is overgedragen aan PostNL, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace link. Zo kun je makkelijk de bezorging van je Pakketpost levering volgen. Je kunt natuurlijk ook op de site van PostNL de actuele status van de bezorging raadplegen. Kijk hiervoor op de Track & Trace pagina van PostNL. Wij doen ons uiterste best om de bestelling op de gewenste dag te bezorgen, maar de uiteindelijke levering door PostNL kan hiervan afwijken.

Je kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van de bezorgkalender van PostNL. Hiermee kan je zelf een leverdag en tijdvak kiezen die voor jou het beste uitkomt.

Bezorging van je bestelling

Je ontvang de avond voor de bezorging via e-mail van PostNL Extra@Home bericht over de levertijd. Zij geven via deze mail aan in welk tijdvak van drie uur je tussen 08:00 en 20:00 uur de bezorging kunt verwachten. Vervolgens ontvang je op de dag van levering voor 07:00 uur hetzelfde bezorgbericht per sms wanneer je een mobiel telefoonnummer hebt opgegeven of een ingesproken tekstbericht op je vaste telefoon. 

Je bestelling wordt afgeleverd tot achter de eerste deur van het afleveradres. Dit geldt voor alle leveringen aan woningen op de begane grond en aan etagewoningen die te bereiken zijn met een lift. Bij etagewoningen die niet bereikbaar zijn met een lift, wordt maximaal tot op de derde etage geleverd. Indien aan een etagewoning niet geleverd kan worden (bijvoorbeeld door ruimtegebrek), zal de order niet tot achter de eerste deur van de woning geleverd worden.

Ophalen oude matras

Als je een Simba matras bestelt, kun je aangeven of je je oude matras aan ons wilt overhandigen. PostNL komt na de levering van je nieuwe matras, nog eens terug om je oude matras op te halen. De bezorgt zal - uit hygiënisch oogpunt - een hoes om je oude matras(sen) doen. Onderdelen van je oude bed (zoals lattenbodems) kun je helaas niet meegeven. De matrassen worden gedoneerd aan een goed doel of gerecycled. We kunnen de inname dus niet terugdraaien.

Klantenservice

Gaat er toch iets mis met je zending of zijn er nog vragen over je zending? Dan kun je contact opnemen met PostNL extra@home. Wil je snel en eenvoudig contact met de klantenservice dan kun je bellen met (+31) 088-2363764. De klantenservice van PostNL extra@home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

 


Winkelwagen